Brev:
Atopisk dermatitis og ferie i sydens sol
8. april 2008
Alder:
7 mdr.
Atopisk dermatitis og ferie i sydens sol
Hej Helen.
Vi har bare lige et hurtigt spørgsmål, der trænger sig på, da vi er ved at bestille ferie til efteråret.
Vores lille guldklump, Mai, er i skrivende stund 7 ½ måned gammel og vil, når ferien nærmer sig, være 14 måneder. Nu er det sådan at hun har atopisk dermatitis over store dele af kroppen og vi kan ikke rigtig finde noget information omkring, hvordan sådan en problemhud vil arte sig i sydens sol og sommer.
Jeg mener at have hørt, at folk der har psoriasis, har godt af at komme ned i solen, varmen og saltvandet. Ja, atopisk dermatitis og psoriasis er ikke det samme, men ved du om en atopisk hud også vil have godt af en tur ned i varmen?
Mange hilsner fra
Benthe