Brev:
Udmalkning - hvordan og hvornår
31. marts 2008
Alder:
2 mdr.
Udmalkning - hvordan og hvornår
Hej igen!
Glemte at spørge dig om noget sidst jeg skrev:)
Hvordan er det bedst at malke ud? Jeg tænker på hvilket bryst er bedst og hvornår, - og lige hvordan og hvorledes?
F.eks. når Emil sover en god lang lur efter kl 10 amningen, - skal jeg så malke ud kort derefter, og skal det være det andet bryst end det han ammer ved? Og hvilket bryst skal han så have når han skal ammes igen? Og kan jeg overhovedet malke 150 ml ud?
Håber du forstår mit spørgsmål. Synes det er lidt en jungle med det udmalkning, men jeg gør det nok til et større problem end det er:)
Hilsen Mona