Brev:
At sove igennem uden amning
24. marts 2008
Alder:
6 mdr.
At sove igennem uden amning
Hej
Jeg har verdens mildeste pige på 6 mdr (d.26 marts). Hun skal starte i dagpleje til maj, hvor hun vil være knap 7,5 måneder.
Mit spørgsmål er derfor, hvordan jeg får hende til at droppe natamningen på bedst mulig måde?
Altså hun bliver lagt i seng kl 19 og sover oftest derfra. Så vågner hun (afhængig af hvordan dagen er gået) mellem 21-23 hvor hun bliver ammet, og så vågner hun igen kl 01-03 altså mellem det tidsrum, hvor jeg har taget hende ind i sengen og ammet liggende. Derefter vågner hun igen kl 5-6 hvor hun igen bliver ammet og står så op kl 6-7 tiden.