Brev:
Nok mælk - 7 mdr.
12. marts 2008
Alder:
7 mdr.
Nok mælk - 7 mdr.
Hej
Jeg har en dreng på 7 1/2 måned, fra han var 4 måneder sov han igennem om natten. Han har ikke på noget tidspunkt ville tage flaske, og da jeg skal starte arbejde og er nødt til at stoppe amningen, er jeg i tvivl om han får nok mælk og hvordan jeg får mere i ham. ??
Hans dag ser således ud:
morgen 6.30 = ammes
formiddag 8.00 = grød ( pulver ) m frugt og vand af kop
Kl. 9.00 formiddagslur
Frokost 11.30 - 12.00 = Grød eller grøntsagsmos m. kød / fisk, frugt, vand af kop. er begyndt og få lidt brød med smørost.
Tidlig eftermiddag 14.00 = Lidt avocado eller grød med frugt, vand af kop.
Sen eftermiddag 16.00 = A38 m. lidt frugt eller bare lidt frugt + vand
Aften18.00 = grøntsagsmos m. kød / fisk + frugt.
19.30 = ammes
Som du kan se ammes han ikke så meget mere og han vil ikke have MMe af verken kop eller flaske. Hvad gør jeg ?????
Med venlig hilsen
Lisa