Brev:
Passes ude for første gang, hvad med amning
7. marts 2008
Alder:
6 mdr.
Passes ude for første gang, hvad med amning
Hej Helen
Vi er blevet inviteret til påskefest med vennerne og det er uden børn. Så Magnus skal passes ude for første gang!! Dette har jeg det både godt og dårligt med!!
Jeg ved, at jeg har godt af og komme ud uden Magnus er med og jeg ved at Magnus vil elske og være hos sin Gudmor og vil have det godt der. Jeg er bare meget i tvivl om, hvordan jeg skal bære mig ad nu hvor han stadigvæk ammes. Skal jeg malke ud eller må jeg give ham modermælkserstatning?
Vi skal til festen kl 17.30 så han skal spise hos sin Gudmor og Gudfar og vi ved ikke hvad tid vi henter ham igen. Ved ikke helt om jeg vil lade ham overnatte.... Vil helst hente ham.
Vi har fået kørt rytme ind så han ammes kl 19.30 / 20 og igen kl 23 også kl 5 til 6 om morgen. Det skal lige siges, at jeg ikke vil drikke til denne fest pga. jeg ammer. Ellers er alt fint hos os. Han er begyndt og trille begge veje nu og kan næsten sidde selv. Synes bare han udvikler sig så hurtigt :0)
Lena