Brev:
Amning - 7 mdr.
18. februar 2008
Alder:
7 mdr.
Amning - 7 mdr.
Hej Helen
Jeg ammer min datter ca. 4 gange, men kan mærke at jeg ikke har så meget mælk mere, så overvejer at gå over til flaske. Hun er dog ikke så glad for den, så der blir nok en lille kamp vi skal have gang i.:0)
Er 4 gange for meget i hendes alder eller....?
Om godt en måneds tid skal hun starte i vuggestue og så er det jo slut med det om dagen.
Hun spiser næsten det samme mad som os og det er vel okay?
Hun får rugbrød til middag og det spiser hun unden problemer. Er det kun fantasien der sætter grænser mht. hvad hun må få på sit rugbrød?
Jeg er begyndt at tage p-piller igen og lægen sagde at jeg godt kunne fortsætte med at amme, da jeg ikke ammede hende så meget. Er det rigtig nok?
Hun sagde også at min mælkemængde godt kunne blive mindre men hellere det end en baby lige nu.:0)
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Mig