Brev:
Beskytter amning mod skoldkopper
29. januar 2008
Alder:
3 mdr.
Beskytter amning mod skoldkopper
Kære Helen
I min søns vuggestue har de mange tilfælde af skoldkopper. Han har kun været der 3 dage de sidste 14 dage pga noget andet sygdom, og nu overvejer vi at holde ham hjemme i håb om at han ikke er blevet smittet så lillesøster på 3 mdr. ikke også bliver smittet.
Men det kan jo tage lang tid fra man er smittet til man bliver syg, så jeg ville lige høre om hvor stor sandsynligheden for vores datter kan få sygdommen, når jeg ammer hende. Jeg er 99 % sikker på at jeg har haft det.
Tina