Brev:
Starte arbejde igen, amning
15. januar 2008
Alder:
6 mdr.
Starte arbejde igen, amning
Hej Helen
Tak for hjælpen med Asgers nattesøvn. Han kan nu som regel sove til 6.30 efter en morgentår ved 5 tiden. Vågner dog stadig for at få tryghed alt for ofte, men eet skridt ad gangen...
Til marts skel jeg starte arbejde igen. Min mand skal overtage barslen, og vi glæder os begge. Jeg spekulerer dog over hvordan det skal gå med amningen...
Asger vil være 8 1/2 måned på det tidspunkt, og har vel stadig behov for mælk enten fra bryst eller flaske... Jeg skal arbejde både dagtid og aften-nat. Det vil sige ca en gang om ugen er jeg væk hjemmefra fra kl 15 til kl 10 næste morgen. Jeg vil ikke få megen tid til at malke ud. Tror du amningen kan fortsætte?
Asger har aldrig villet tage erstatning i flaske, lige gyldigt hvilken type vi har prøvet, men han tager vand og udmalket mælk.
Jeg ved ikke helt hvad jeg kan forvente, har du nogen erfaringer? Skal vi igang med at træne med flasken igen inden jeg starter på arbejde?
Mange hilsner Lisbeth