Brev:
Natteroderi, bruger mor som sut
28. december 2007
Alder:
5 mdr.
Natteroderi, bruger mor som sut
Hej Helen
Vi er en ellers nok så lykkelig familie på 6 som er ved at gå ud af vores gode skind.
Vi er far, som går på arbejde hver dag, storesøster på 13 og storesøster på 10 som begge går i skole. Så er der lille-storesøster på 4 som er hjemme hos mor og lillesøster (på 5½ mdr.). Lillesøster har taget os alle med storm, hun er bare så yndig og så nuttet mener alle. MEN....... Nu vil hun ikke længere bruge sut for mor er hyggeligere at sutte på.
Da jeg ikke har ammet de tre andre ret længe har jeg virkelig kæmpet for at få det til at lykkedes denne gang. Og det virkede..... Men nu vil hun ikke slippe igen, hun sutter og sutter og sutter.... Hun vil kun sove med mor i munden! Om dagen går det rimeligt, hvis altså hun bliver vugget i søvn i sin barnevogn! Dumt gjort, når jeg selv arbejder som dagplejer og ved at det bestemt ikke er vejen frem!
Når det så bliver aften går det helt galt. Hun går først i seng mellem kl. 24.00 og kl. 02.00, og jeg skal jo op med de store kl. 05.45. så de kan komme i skole. Når hun har sovet ca. 2 timer skal hun over til mor og sutte mere. Det er ikke fordi hun er sulten for hun spiser ikke noget hun hyggesutter kun!
Vi kæmper stadig dagligt med sutten, men hun vil bare ikke ha`den! Hvad skal vi gøre? Jeg er SÅ træt og mine babser er SÅ lange snart!!!
HJÆLP..... Og godt nytår til dig.