Brev:
Amning om natten og produktion af mælk
28. december 2007
Alder:
7 mdr.
Amning om natten og produktion af mælk
Hej
Jeg har en datter på snart 7 mdr og jeg skal i gang med mit arbejde d. 2 januar. Jeg arbejder aftenvagt 3 dage om ugen i tidsrummet ca. 16-21. Jeg ammer stadig og vores datter spiser 2 gange grød i døgnet. Vi har i lang tid forgæves forsøgt alt vedr mælkeerstatning, men det VIL hun ikke røre. Hun bliver lagt kl. ca. 20 om aftenen og vågner så et par gange, hvor vi indtil nu har givet hende en gang brystmad.
Vi er i gang med at få hende til at sove på hendes eget værelse og det er jo lidt af en kamp, men alle vi har talt med/læst om siger vi ikke skal vække barnet hvis det sover.
Hvis det er rigtigt vil det så sige, at jeg ikke skal amme hende fra ca 16 til næste morgen og hvad med produktionen af mælk etc? Jeg er i tvivl om hvordan jeg skal forholde mig i denne situation og håber du kan hjælpe..
Med venlig hilsen
Karina