Brev:
Kan det passe
11. december 2007
Alder:
0 mdr.
Kan det passe
Hej Helen
Jeg har her fra 14 dage siden født en lille pige på 3760 g og 50 cm og det er jo skønt, men vi har nu lidt problemer da min lille pige er meget sulten og da vi har fundet ud af mit mælk ikk er nok til hende er hun kommet på Nan1.
Det er mest om natten, jeg prøver at amme hende om dagen og det lader til at det er nok, men om aftenen er hun altid meget meget sulten og det betyder jo at hun kan altså spise mere end den anbefaldet mængde.
Hun får det færdigt blandet slags tør ikke helt begynde på pulveret. Jeg overvejer helt at slå hende på MME, men jeg er så bange for hende lille mave kan få problemer med at klare den mængde hun kan indtage.
Jeg læste i et andet indlæg på denne dejlige side, at hvis det er at de kun får den tynde mælk kan det give uro i maven. Jeg har lagt mærke til når jeg ammer hende, at det kun er det tynde mælk der kommer ud. Jeg kan se det da jeg bruger suttebrikker on/off til hende, da hun ikke kan få ved. Hendes sutte refleks fejler ikke noget, men hun kan ikke få ved mine vorter.
Håber du kan hjælpe mig, da vi tydeligt kan mærke når hun har fået nok at spise så sover hun dejligt om natten, hvis hun lige får et bryst i munden at falde i søvn på, men er hun sulten er der en værre koncert, så jeg søger lidt hjælp.
Venlig Hilsen
Michelle