Brev:
Amning om natten - 11 mdr.
5. december 2007
Alder:
11 mdr.
Amning om natten - 11 mdr.
Kære Helen.
Så har vi brug for din velkvalificerede råd igen...
Oscar den lille rod holder os jo stadig vågen hver/hver anden time natten igennem... Jeg ammer ham fortsat: dagtimer, er vi ved at trappe ud af, fortsat inden han skal sove (det vil jeg gerne fortsætte lidt endnu) og så om natten, til tider 3 - 4 gange.
Natamning vil gerne slippe for dette og tror - vi prøver jo alt af - for at få ham til at sove, det måske vil hjælpe på hans søvnmønster. Men, men det går slet ikke: Jeg lægger mig og sover i et andet værelse, Oscars far tager dermed "tjansen", hvilket går fint indtil omkring kl. 1. Hvor han bliver helt ulykkelig og slet ikke er til at trøste... Og ja, så kommer jeg og ammer ham...
Vi taler om at lave en "kold tyrker", men jeg er i tvivl, da jeg kan huske du til en anden mor med lidt samme problematik, "skældte" hende lidt ud, da hun lod barnet græde og græde i fars arme, når hun havde løsningen: bryst...
Så hvad gør vi??
Vi ser frem til dit svar :)