Brev:
Kräuterblut under amning
8. november 2007
Alder:
0 mdr.
Kräuterblut under amning
Hej :-)
Jeg har under min graviditet hver dag taget et mål kräuterblut og ville egentlig fortsætte med dette, nu hvor jeg har født og ammer, men så faldt jeg over en artikeloverskrift fra forældre og fødsel, der advarede mod at tage kräuterblut under amning.
Er det ikke godt at tage det, mens man ammer, eller hvad?
Kærlig hilsen Tina