Brev:
Slut med bryst
5. november 2007
Alder:
20 mdr.
Slut med bryst
Hej Helen
Sa er det bestemt at pa mandag er det slut med brystet. Bade min mand og min svigermor har fri i 10 dage og jeg tror at jeg vil udnytte dette og sa endeligt fa det overstaet.
Har lige et par spg sa jeg er vel rustet til mandag.
Viktoria far aftensmad kl 19. Hun spiser normalt godt, kl 20 far hun tilbudt frugt som hun spiser nogle gange og andre gange ikke. Kl 21,30 far hun bryst og sa sover hun ved 22 tiden. Hun vagner jo stadig om natten og der fra hun jo sa lige en tar - og sa star vi op ved 08 tiden. Uden brystet kan jeg sa regne med at hun ikke er sulten om natten?
Tror bare at det er hyggetare hun far om natten, men det er jo noget i maven alligevel. Skal jeg bare holde fast i at vi sover fra 22 til 08 og sa ma hun vende sg til det? Kan jo ikke tvinge hende til at spise mere om aftenen, men vil pa den anden side heller ikke til at sta op og give hende morgenmad kl 04.
Vi har aftalt at farmand tager sig af middagsluren, dvs at jeg og mine bryster gar. Sa ma farmand prove sa godt han kan. Men er ikke sikker pa om hun overhoved vil sove om dagen uden brystet. Hun har en god del dage hvor hun ikke sover i det hele taget fra 08 til 21. Hun bliver puttet og far bryst men vil ikke sove. Hun er pa disse dage helt som hun plejer, dvs hun er ikke pylret osv. Er det normalt og ok at hun ikke tranger middagslur?
En sidste ting. Min mand synes at vi skal starte med kun at tage brystet fra hende om natten, dvs fortsatte med at amme til middag og aftenputte - synes du det er bedre? Tror bare at det ville vare dejligt at tage det hele pa en gang og fa det overstaet - hun er jo 20 mdr nu og kan marke at jeg gerne bare vil vare fardig med det nu. Men er det en darlig ide med en "kold tyrker"
Hummm - mange mails fra mig til dig om det samme - er vel bare lidt mega nervos for pa mandag.
Tak for hjalpen.
Anette