Brev:
Forberede sig til amning
1. november 2007
Alder:
0 mdr.
Forberede sig til amning
Hej Helen
Denne gang drejer mit spørgsmål sig ikke om Benjamin, men fremtiden med lille ny baby.
Har du en god bog, man kan læse omkring amning? Jeg er jo stadig fast besluttet på at prøve at få det til at fungere med den lille ny som kommer.
Hovedproblemet med amning af Benjamin var at jeg fra naturen er udstyrret med små brystvorter som gjorde det ret svært for ham at få fat.
Jeg fik suttebrik men det var altså ikke rigtig lykken, for det resulterede i en forkert sutteteknik som gjorde nas.
Nu jeg tænker tilbage, så når jeg malkede ud på sygehusets "malkemaskine" fik jeg lidt større brystvorter som ville have gjort det nemmere for ham at få fat - altid nemt at se i bagspejlet :-)
Har du nogle gode ideer til hvad der kan gøre, artikler om emnet eller andet? Jeg ville gerne prøve at forberede mig lidt bedre denne gang.
Hilsen
Camilla