Brev:
Amning for dummies
31. oktober 2007
Alder:
0 mdr.
Amning for dummies
Hej Helen
Så lykkedes det; vi fik en herlig pige d. 16/10, som trives i bedste velgående. Hun spiser godt og har egentlig haft en god rytme, både mht sove- og spisetider, lige fra start. Men ofte, når hun når at blive rigtig hys inden jeg når at få "puttet mad i hende" spytter hun brystet ud igen og bliver endnu mere hysterisk.
Det er ikke altid det hjælper at hun får ordentligt fat og får mælken til at løbe; tit bliver hun næsten endnu mere vred når der kommer mælk...så ligger hun og leder efter noget at sutte på, men hun spytter alligevel brystet ud når hun langt om længe finder det. Det er især når jeg lægger hende til ved det venstre bryst, men hun kan vel ikke allerede være så bevidst om, at hun har "en yndling" eller hvad??!
Det kan sagtens vare 10 min inden det lykkes at få ro nok på hende, men inden da når jeg jo helt op i det røde felt, for jeg kæmper en kamp for at please hende, det lille myr..
Mon jeg gør et eller andet galt? Når mit bryst er meget spændt malker jeg somme tider lidt mælk ud, så hun bedre kan få fat, men det hjælper ikke. Hjælp os:)
Sine