Brev:
Amning og fejlsynkning
26. oktober 2007
Alder:
2 mdr.
Amning og fejlsynkning
Hej igen
Tak for dit gode råd er inde på siden hver dag og finde guldkorn :) har ikke prøvet den erstatning du anbefalede endnu (enfamil), men er nu stødt på den gule allomin med rismel, tænkte at den er tyk i konsistensen og måske kan afhjælpe at min datter gylper så meget eller hvad?? Den mætter vel også mere og har sådan lyst til at prøve den men vil gerne høre hvad du synes :)
Lige for tiden oplever jeg at hun gør sig færdig på nogle gange 3-5 min ved det ene bryst og max 10 min på det andet, jeg oplever nærmest en forskel på hvad brysterne kan levere af mælk :) Lyder måske tosset men har børn tit et favoritbryst og kan der være forskel? Og kan det virkelig være rigtigt at hun tømmer mig så hurtigt?
Jeg mærker intet til mælkeknuder eller brystspændinger bagefter… Hun sutter desuden meget meget ivrigt når jeg lægger hende til, oplever at det næsten ikke kan gå stærkt nok og så når mælken løber til fejlsynker hun flere gange med det resultat hun kan blive rigtig sur og opgiver for så alligevel og være tilfreds et par minutter efter... Har prøvet og lægge hende til oftere så hun spiser mere afslappet, men det hjælper ikke rigtigt… Det har stået på nogle dage nu og jeg synes det er meget ubehageligt når hun får det i den gale hals er det et appetitspring eller noget jeg skal tage alvorligt ?
God weekend
Jeanne :)