Brev:
Tidlige tænder og bid
23. oktober 2007
Alder:
4 mdr.
Tidlige tænder og bid
Hej Helen,
Jeg har en skøn datter på 4 mdr, som "desværre" allerede har fået 2 tænder i undermunden.
Jeg ammer fuldt ud (bortset fra 5 skefulde risgrød), og det vil jeg gerne blive ved med, men hendes tænder har tager fornøjelsen. Hun BIDER mig simpelthen. Og jeg "kom" til at råbe AV, hvorefter hun blev forskrækket og bagefter smilte hun stort.
Jeg aner ikke mine gode råd, for det gør bare så ondt. Og jeg ønsker bare SLET ikke at stoppe med at amme.
Hun bider i alt for tiden, og har bideringe og legetøj at bide i.
Har du nogle råd / ideer??
Med venlig hilsen
Lene