Brev:
Amning og menstruation - 8 mdr.
22. oktober 2007
Alder:
8 mdr.
Amning og menstruation - 8 mdr.
Hej Helen
Jeg ammer stadigvæk Sofie som nu er 8 måneder. Jeg ammer hende om morgenen og til natten samt ca. 2 gange i løbet af dagen.
Jeg har i de sidste knap 14 dage haft en underlig fornemmelse i kroppen. Det er som om jeg skal til at have menstruation. Trykken og øm i kroppen samt jeg har også en anelse mere udflåd.
Selvfølgelig er det forskellige om hvornår man begynder at få menstruation, men kan det være optakt til at jeg begynder at få det?
Jeg er ikke begyndt at tage p-piller og lign. endnu da jeg vil vente til jeg var færdige med at amme.
Med venlig hilsen
Marianne