Brev:
Projekt ammestop om natten
18. oktober 2007
Alder:
8 mdr.
Projekt ammestop om natten
Hej Helen,
Min mand og jeg har netop påbegyndt projekt ammestop om natten med vores 8 måneder gamle dreng. Den første nat er gået rigtig fint, så det er dejligt!
Jeg vil høre om du har nogle gode råd omkring når jeg skal tilbage i soveværelset?
Jeg sover lige nu i et andet værelse, indtil han har accepteret at det er slut med nattemælken.
Hvor mange timer kan man forvente at et barn på hans alder kan sove uden at skulle have mælk?
På forhånd tak for din hjælp,
venlig hilsen fra Benjas mor