Brev:
Min søn bider mig i brystvorten
24. september 2007
Alder:
4 mdr.
Min søn bider mig i brystvorten
Hej
Min søn på 4½ mdr bider mig i brystvorten. Jeg ammer fuldt ud - og lige nu er jeg MEGET glad for at han IKKE har tænder... men de kommer jo på et tidspunkt. Vi er startet på overgangskost - ris og hirsegrød - hvilket han meget gerne vil spise.
Når han bider kommer det gerne når jeg har ammet ham lidt - er det bare hans måde at sige "nu er jeg mæt" eller "nu er der ikke mere mælk". Nogen gange kan jeg nemlig lægge ham til det andet bryst, og der sutter han gladeligt - men efter et stykke tid gentager biddene sig... Han kan også finde på at hive lidt ud i brystvorten.
Der ud over er han meget glad for at bide i ting. Jeg må nok lige tilføje at han har fravalgt sutten, men nu vil han gerne en gang imellem ligge og bide i den. Men bruge den som sut - nej, ikke tale om...
Er det bare en periode, er han ved at få tænder eller???
Hilsen Gitte