Brev:
Appetitspring - 2 mdr.
17. september 2007
Alder:
2 mdr.
Appetitspring - 2 mdr.
Hej Helen
Min datter er ca 12 uger og har netop haft et appetitspring. Hvornår kan jeg forvente det næste.
Når du tidligere har skrevet om appetitspring, så skriver du at det gælder om at lægge dem til oftere end de plejer at spise. Men er der ikke også forskel på om de spiser af et bryst eller af dem begge ved samme måltid
Hilsen fra mig