Brev:
Mors kost ved amning - 8 mdr.
14. september 2007
Alder:
8 mdr.
Mors kost ved amning - 8 mdr.
Hej Helen
Bare lige et par hurtige spørgsmål:
Må jeg godt drikke grøn thé når jeg ammer. Har ikke kunnet finde nogle steder, hvor der står at jeg ikke må, men en af mine arbejdskollegaer har fortalt at den grønne thé virker udrensende, og alle mine affaldsstoffer, derfor kommer ud i mælken. Ved du noget om dette? Og hvad med almindelig sort thé, må jeg drikke det, når der er koffein i? Vil helst ikke fylde min søn med koffein. Det er vel ikke godt for ham?
En anden ting jeg er meget i tvivl om, er hvorvidt jeg må spise laks. Ved jo at de indeholder en masse sundt fedt, men nogle steder står der også at de indeholder nogle giftstoffer. Kan ikke finde ud af jeg og min søn for den sags skyld må spise det?
På forhånd tak.
/Vix