Brev:
Amning - sjaskvåd
12. september 2007
Alder:
4 mdr.
Amning - sjaskvåd
Hej igen!
Lige et hurtigt spørgsmål.
Min dejlige dreng på nu 4,5 md er indenfor den sidste uge begyndt at svede helt vildt når han ammes. Hans hår og hans pande er dyngvåde - det sker uanset om han kejter meget rundt eller ligger helt stille. Samtidig synes jeg også at han er meget våd i nakken når han sover om natten. Han sover kun i natdragt - ikke noget under og temperaturen er ca 22 grader i soveværelset.
Er 22 grader for varmt i et soveværelse?
Han er om dagen selvfølgelig begyndt at få lidt mere tøj på - en kortærmet body + en bluse og bukser (joggingstof). Klæder jeg ham for varmt på eller hvad kan årsagen være?
:-) M