Brev:
Påvirker motion mælkeproduktionen
5. september 2007
Alder:
2 mdr.
Påvirker motion mælkeproduktionen
Hej Helen
Jeg har en datter på 10 uger og jeg overvejer snart at gå i gang med at spille håndbold igen. Jeg synes at have hørt, at motion, kan påvirke den mængde mælk man producerer. Er det korrekt???
Knus fra mig.