Brev:
Amning og menstruation - 7 mdr.
28. august 2007
Alder:
7 mdr.
Amning og menstruation - 7 mdr.
Hej Helen
Tak for alle dine gode råd om de dejlige børn. Dette spørgsmål gælder dog mig selv.
Jeg ammer stadig min søn (7 mdr) så meget han har lyst (før de tre lure, til nat, til morgen og lidt om natten). Jeg havde for godt en måned siden noget menstruationlignende blødning. Det var meget lidt, men jeg regnede med at det var det, da det var 6 mdr efter fødslen og det var også på det tidspunkt jeg startede med at menstruere igen efter min datters fødsel. Men nu er der gået 5 uger og jeg har ikke fået menstruation igen. Den har ellers altid været meget regelmæssig.
Kan den godt være uregelmæssig i starten? Jeg synes ikke jeg har øget amningen, men det er som bekendt svært at vide hvor meget der bliver taget fra. Nogle dage får han mere end andre.
Hilsen Trine