Brev:
Ammestop - 10 mdr.
31. juli 2007
Alder:
10 mdr.
Ammestop  - 10 mdr.
Hej Helen
Jeg har lige et par spørgsmål om, hvordan jeg bedst griber det an at stoppe amningen af min datter på snart 11 mdr.
Emilie er meget glad for brystet og har længe brugt det til at falde i søvn med, men jeg er begyndt at lære hende at falde i søvn selv det går rigtig godt og hun sover i løbet af 10 min nu.
Men mit problem er at hun stadig spiser en del om natten og ikke rigtig vil spise om dagen, vi har prøvet at min mand tager hende om natten det gik faktisk godt i 1 uge hvor hun stort set sov igennem, men da min mand rykkede ud af hendes værelse igen er hun nu begyndt at vågne igen og vil have mad så nu har jeg tænkt på at jeg vil stoppe helt, eller måske starte med kun at give hende om aftenen og så ikke mere hva er din erfaring med det bliver hun forvirret..eller er det bedst bare at sige slut, hvilket nok bliver hårdt arbejde for hun er meget glad for at blive ammet.
Hva med i forhold til hendes alder hun har vel dybestset ikke behov for så meget mælk mere, andet end det hun får i kop.
Hun har først nu fået sin første tand og jeg kan se at der er flere på vej hendes tandkød er meget irriteret og rødt, kan det også spille ind i at hun vågner om natten.
Håber du kan give mig nogle råd til hvordan jeg bedst skal gribe det an så jeg gør det bedst for Emilie og mig.
Kærlig hilsen
Christina