Brev:
Amningen kom først rigtig i gang på 5. dagen
20. juli 2007
Alder:
1 mdr.
Amningen kom først rigtig i gang på 5. dagen
Kære Helen
Vores dejlig datter kom til verden for 3 uger siden =)
Jeg har desværre haft en del problemer med amningen.
Amningen kom først rigtig i gang på 5. dagen, da jeg havde mistet en del blod, så der fik hun erstatning.
Derefter er det gået nogenlunde, dog med en del sved og tårer, da hun har bidt hul, og brysterne har være meget ømme, men det hører sig nok til.
Hun spiser hver 3-4. time, men fra i sidste uge, er hun begyndt at være mere sulten. Når hun var færdig med det ene bryst, får hun nu også fra det andet.
Jeg lader hende sutte indtil hun selv giver slip, så hun har vel tømt dem helt.
Efter et par dage, begyndte hun så at være mere sulten ved 2. eller 3. måltid, så vi har givet hende en flaske, og så blev hun mæt.
Er der mon ikke nok næring i min mælk?
I mandags fik jeg brystbetændelse, og har ligget med 40 i feber, opkast, svedture mm, så det er vel meget normalt at der ikke har været næring i de dage, for der har hun fået flaske efter hver måltid.
Har du nogle forslag til hvad jeg skal gøre?
På forhånd tak og god weekend