Brev:
Ammestop, når menstruationen begynder?
17. juli 2007
Alder:
9 mdr.
Ammestop, når menstruationen begynder?
Kære Helen
Lige et hurtigt spørgsmål her midt i ferien. Jeg har nu fået min menstruation for første gang siden fødslen og jeg tror at amningen stopper i denne forbindelse - er det normalt?
Han suttede og suttede i morges og der kom intet - det er første gang det sker for mig. I aftes blev han ammet og der var ikke problemer. Jeg er lidt ked af det, men sådan er det vel bare. Han er lige godt 9 måneder nu - skal han have erstatning? Jeg prøver at ligge ham til senere på dagen, men jeg har på fornemmelsen at det er slut. Det føles som om, at min krop nu et helt sig selv igen.... svært at forklare...
Jeg ville bare høre om jeg skulle igang med erstatningen og hvor meget han egentlig skal have. Han er blevet ammet en 2-3 gange i døgnet den seneste tid - får ost og lidt sødmælk udover. Han bruger ikke sutteflaske.
Fortsat god sommer,
Mange hilsner
Line