Brev:
Udmalkning?
28. juni 2007
Alder:
3 mdr.
Udmalkning?
Hej Helen
Jeg har en søn fra 15. marts 07. Hans fødselsvægt var 3.800 og 54 cm. I dag er hans vægt 6.830.
Da vi har besluttet, at holde en kæreste aften i næste uge, skal vores søn passes for første gang. Vi regner med at tage af sted omkring kl. 19 efter en god amning. Det bliver så mormor der skal ligge ham i seng omkring kl. 21, normalt ammer jeg ham inden putningen.
Mit spørgsmål i denne forbindelse er, hvor meget skal jeg ca. malke ud? Så jeg er sikker på, at mormor kan give ham et godt og mættende måltid inden han skal putte.
Jeg ved at man ca. siger, at han skal havde 1/6 af hans vægt på et døgn i dette tilfælde ca. 1200 ml. men jeg ved jo ikke hvor meget, han drikker pr. gang.
Håber du forstår mit ? og tusinde tak for en super brevkasse.
Venlig hilsen
Charlotte