Brev:
Amning og siliconebryster
14. juni 2007
Alder:
2 mdr.
Amning og siliconebryster
Hej
Kender du noget til amning hvis man har silicone bryster -kan det bla. passe at der nok skal ammes lidt oftere da der ikke er så meget plads til mælken....
På forhånd tak
Jonas mor