Brev:
Amning - 1 mdr.
29. maj 2007
Alder:
1 mdr.
Amning - 1 mdr.
Hej
Jeg har en lille dreng på 7 uger, han har problemer med luft i maven og græder når han skal prutte eller af med afføring - hvilket er ofte. Vi har prøvet med zoneterapi 2 gange, syntes måske det hjalp lidt.
Nu er jeg kommet til at tænke på, da jeg ofte også døjer med luft i maven, om det kan være en svampeinfektion jeg kan have overført via modermælken???
Annemette - Jonas mor