Brev:
Amning - 0 mdr.
7. maj 2007
Alder:
0 mdr.
Amning - 0 mdr.
Hej
Vi har en dreng på 9 dage, som fra starten nærmest ikke har villet tage brystet havde ellers rigeligt mælk på 4-5 dagen men blev nødt til at malke toppen af det spændte bryst ud fordi han ellers ikke ville tage brystet, han blev mere og mere umulig ved brystet og der var intet at gøre. Man kan måske få ham lokket til, men han nægter at sutte.
Da han i lørdags var en uge var han dybt ulykkelig og sulten så blev jeg nødt til at gi ham flaske m erstatning, da jeg ikke kan få ud malket nok mælk. Jeg prøver med den event bryst pumpe men får kun ca. 20 ml ud, kan man gøre noget som helst for at jeg kan få produktionen op på anden vis, vil så gerne han får min mælk helst fra brystet, men han nægter og har virkelig gjort hvad jeg kunne (har en datter på 21 mdr. som jeg ammede til hun var 10!/2 måned) hun fik også flaske med erstatning ved siden af da jeg ikke havde nok mælk men hun lå gladelig ved brystet!
Er virkelig ked af at han ikke vil ammes, men kunne jeg da så bare få det til at lykkes med udmalkning, eller er det bare urealistisk!??
Håber du har en mirakel ting! Jeg sørger i øvrigt for at spise og drikke godt, og min mand sørger for at jeg kan få masser af ro!! Er der noget at gøre eller??
Mange venlige hilsner fra
Christoffers mor