Brev:
Ammestop akut
28. april 2007
Alder:
10 mdr.
Ammestop akut
Hejsa
Jeg har en dejlig sund og glad pige, hun er lige startet i dagpleje men hun er brystbarn med stort B, og vil ikke sove uden bryst, både der og hjemme. Bruger også brystet til trøst.
Hun hiver selv i trøjen, når hun synes hun skal ha, hvis jeg prøver at undgå blir hun rigtig ked og stopper ikke før jeg overgir mig:(
Jeg har virkelig brug for nogle gode råd til at stoppe amningen, Mie vil ikke ta sut har prøvet, men det gør det bare meget værre.