Brev:
Udmalkning - 1 mdr.
5. april 2007
Alder:
1 mdr.
Udmalkning - 1 mdr.
Hejsa Helen
Mit spørgsmål lyder på om min mælkeproduktion tager skade af at min dreng får modermælks erstatning??
Hvis jeg f.eks. springer et hel døgns amning over. Ville jeg så skulle malke ud, eller sker der ikke noget ved det. Min dreng er 6 uger.