Brev:
Mad og vand
27. marts 2007
Alder:
2 mdr.
Mad og vand
Kære Helen
Det er ellers dejligt med en som dig, når nu man bor i Italien hvor der ikke findes sundhedsplejerske.. man er overladt lidt til sig selv.
Min datter bliver 11 uger om 2 dage og trives rigtig godt, bortset fra ondt i maven som vi har døjet med siden hun var 12 dage gammel ;o( desværre har hun det endnu. Hun vejede 4250gr ved fødslen og vejede 6000gr i sidste uge (10 uger gammel) er det en fin nok vægtstigning?? Hun har kun fået min mælk. Hun spiser stadig helst hver 3. time om dagen og om natten er der heldigvis så småt lidt længere i mellem, er det normalt at hun stadig vil spise så hyppigt om dagen??
Er modermælken nok eller skal man supplere med vand?? Her i Italien siger man at det skulle være nok, men synes bare at jeg læser flere steder i DK at man også giver dem vand??
Mange kærlige hilsener
Tanya og Vittoria