Brev:
Hyppige måltider til 9 ugers baby
20. marts 2007
Alder:
2 mdr.
Hyppige måltider til 9 ugers baby
Kære Helen
Tusinde tak for dine fantastiske sider - det er dejligt at kunne skrive til dig, når man bor i Italien hvor der ikke findes sundhedsplejerske ;o)
Jeg har en datter på 9 uger, som stadig vågner hver 3. time om natten. Hun vejede 4.250gr ved fødslen og 3900, da vi blev udskrevet fra hospitalet. Idag vejer hun 5900gr. Synes du at vægtforøgelsen ser fornuftig ud??
Kan det være rigtigt at hun stadig skal ha´ mad hver 3.time?? Et par enkelte nætter har hun sovet 5 timer uden at vågne, så måske skal jeg bare se tiden lidt an. Hun græder ikke om natten, men ligger og "rumler" lidt og falder ikke i søvn før jeg har ammet hende.
Hun ligger stadig hos mig i sengen, da det er klart det nemmeste når nu jeg stadig ammer så hyppigt. Hvor længe synes du det er ok? Jeg er nemlig bange for at hvis jeg venter for længe med at få hende over i liften at det bliver en hård kamp. Jeg har svært ved at skelne hvornår det skifter fra tryghed/behov til forkælelse.
Glæder mig til at høre fra dig.
Kærlig hilsen fra Italien,
Tanya