Brev:
Træg mave
20. marts 2007
Alder:
4 mdr.
Træg mave
Hej Helen
Ja nu skriver jeg til dig igen angående vores datter Vita. Det går i det store hele godt med hende, men hun har bare haft så træg mave de sidste dage - hun presser og presser, men der kommer kun en smule, der er utrolig hårdt.
Hun får kartoffel/gulerodsmos 2 gange dagligt, ca. ½ dl. hver gang. Grød gider hun ikke have.
Vi har cyklet med hendes ben og forsøgt at give hende laktulose, men det nægter hun fuldstændig, hun lukker munden hårdt i eller spytter det ud, hvis hun har fået lidt i munden.
Hun har tidligere fået store mængder af det, og da var det intet problem, men nu gider hun ikke det mere. Hun er jo en meget stædig dame.
Vi har i nogle dage givet hende 5-6 tsk. sveskemos, men det har ingen effekt overhovedet...
Skal vi gå væk fra mosen igen, eller hvad skal vi gøre?
Med venlig hilsen
Didde