Brev:
Væk fra natamning - trøst og gråd om natten
8. november 2017
Alder:
14 mdr.
Væk fra natamning - trøst og gråd om natten
Hej Helen og tak for dit svar omkring putningen.
Jeg er dog I tvivl om hvordan vi skal tackle det når hun vågner om natten og kan være grædende længe og først falder til ro når hun mærker brystet.
Tror du vis faren tager over og jeg ikke sover i vores soveværelse at hun så vil "affinde sig med hun ikke kan få tilbudt brystet?
Hvor længe skal udtrapningen af bryst foregå ca?
Hilsen