Brev:
Udpumpning til frys
31. august 2017
Alder:
2 mdr.
Udpumpning til frys
Kære Helen
Tak for dit tidligere svar
Jeg vil meget gerne pumpe noget MM til frys, i tilfælde af jeg har behov for extra, eller til når hun skal starte med flaske og fast føde
Mit spørgsmål lyder derfor hvordan jeg gør uden at overproducere og risikere ømme bryster og evt betændelse
Pt fuldammer jeg, ca hver 1,5-3. Time, ca 15 min per amning og et bryst per amning
Om natten hænder det at jeg ammer hende til hun falder i søvn, da jeg selv falder i søvn. Det er ca 30-40 minutter
Hvor meget skal hun have af mælk per gang ved de forskellige måneder? Og er det det samme som med MME? Hun er lidt over 8 uger idag
På forhånd tak for hjælpen!