Brev:
Hårtab og kosttilskud
27. august 2017
Alder:
2 mdr.
Hårtab og kosttilskud
Kære Helen,
Jeg har tabt en del hår ifbm graviditet og amning
Vil høre om jeg kan tage kosttilskud (silica/imedeen) som fremmer hårvækst?
Derudover: kan jeg tage vitaminpiller? Heriblandt almindelige multivitaminer, D-vitaminer og kalk? Jeg spørger fordi jeg ikke har givet mit barn D-vitamin endnu, grundet hendes mave ikke så godt kan lide det (Lactocare), så venter til hun blir 3 mdr
Hun er i dag 8 uger gammel og jeg fuldammer
Tak for hjælpen!