Brev:
Kan jeg genetablere amning?
18. juli 2017
Alder:
5 mdr.
Kan jeg genetablere amning?
Hej Helen.
Jeg har en søn på 5 måneder. Han får flaske og har fået det siden han var 2,5 måned.
Men jeg savner virkelig at amme, da jeg synes det var meget lettere når man skulle ud og meget billigere! Og så føler jeg bare det bånd jeg havde til ham da jeg ammede er noget andet nu hvor han får flaske. jeg kan stadig presse en lille smule mælk ud og jeg har prøvet at ligge ham til mit bryst et par gange, men når han får fat ligner det han skal til at kaste op.
Jeg vil bare høre om det er muligt, hvis jeg bliver ved med at prøve at få amningen til at fungere igen og om du har nogle gode råd til hvordan jeg kan gøre det?
Hilsen