Brev:
Supplere med flaske
1. juni 2017
Alder:
2 mdr.
Supplere med flaske
Hej Helen.
Og tak for dine svar :-)
Jeg vil prøve at give flaske om aftenen, men hvordan gør jeg det bedst?
I dag falder hun i søvn sammen med mig og ved brystet i sengen (hun er ved brystet mellem 45 min og 1 time inden hun sover).
Når jeg nu skal prøve med flaske - skal jeg så give den i sengen i stedet for brystet eller skal jeg give den i sofaen og så derefter gå ned i sengen med hende?
Og hvad hvis hun vil have brystet efter flasken - skal jeg så give hende brystet? Hun finder stor tryghed i brystet og vil ikke bruge sut).
Og når jeg så senere skal give flaske til middagsluren - må jeg så give den i barnevognen? Det vil jeg gøre i håb om hun vil sove et længere stræk i den. I dag sover hun 30 min (nærmest på sekundet) i barnevognen (og det hjælper ikke at gå en længere tur) :-/
Så i dag ligger jeg med hende om eftermiddagen, hvor hun så sover 1-2 timer, hvis brystet og jeg er der. Kunne være skønt hvis hun ville det i barnevognen (eller i slyngevuggen).
Tak på forhånd :-)