Brev:
Ammestop ved 6 måneder
30. maj 2017
Alder:
2 mdr.
Ammestop ved 6 måneder
Hej Helen.
Jeg tænker jeg vil amme til min datter er omkring 6 måneder (11 uger nu)- har du en plan for hvordan jeg bedst laver overgangen fra bryst og til flaske? Hun har prøvet en flaske 1 gang og det gik nogenlunde.
Hilsen