Brev:
Forberedelse til amning
1. april 2017
Alder:
0 mdr.
Forberedelse til amning
Hej Helen,
Snart skal jeg være mor igen, og jeg husker lige pludseligt meget tydeligt, hvor smertefuld amning er i starten.
Kort og godt: Findes der nogle tips og tricks til at 'hærde' brystvorterne, så den første ammetid bliver lidt mere udholdelig og lidt mindre pinefuld :-)
Venlig hilsen :-)