Brev:
Sutteflaske
21. januar 2017
Alder:
3 mdr.
Sutteflaske
Kære Helen
Min søn er 3 måneder gammel nu og indtil videre er han blevet ammet fuldt ud. Men desværre oplever jeg, at jeg har mindre mælk og vi vil derfor gerne supplere med MME.
Vi har prøvet at give ham MME med forskellige sutterflasker, men han begynder at græde og ikke vil tage flaske. Vi har også forsøgt med kop og teske - det kan lade sig gøre, men tager evighed og han bliver alligevel ked af det efter et stykke tid. Han er heller ikke interesseret i sut. Tager den kun når han bæres i slynge.
Er der nogen tips og tricks du kan anbefale for at få ham til at tage sutteflaske?
Med venlig hilsen
R