Brev:
Brystpumpe
5. januar 2017
Alder:
2 mdr.
Brystpumpe
Kære Helen
Tak for dit svar.
Vi er kommet frem til, at det er alt for stor en kamp at die, han afviser konsekvent og har gjort det i noget tid. Jeg vil derfor gerne give modermælk i flaske, så han får det sunde alligevel.
Er der noget særligt, vi skal være obs på i den forbindelse? Bedste type pumpe? Andet? Her i området har Babysam udlejet alle deres elektriske pumper...
Jeg er rigtig ked af ikke at kunne amme ham længere, men han har haft en hård start på livet i forvejen, og jeg tror, at det vil gavne ham bedst at give ham ro ved at få flaske og ikke længere skulle kæmpe ved brystet.
På forhånd tusind tak!
Venlig hilsen
Ida