Brev:
Donation af modermælk - 0 mdr.
16. december 2016
Alder:
0 mdr.
Donation af modermælk - 0 mdr.
Kære Helen.
Jeg har en datter på 1,5 uge og fint meget mælk og vil derfor gerne se om jeg kan bruges som mælkedonor.
Jeg bor dog på fyn og får derfor at vide at jeg hører til Skejby Sygehus i den forbindelse.
Kender du deres kontaktoplysninger? Jeg kan ikke finde noget på deres hjemmeside, og det nummer som jeg kan google mig til er ikke længere aktivt.
Hilsen