Brev:
Overspisning?
8. november 2016
Alder:
2 mdr.
Overspisning?
Kære Helen!
Jeg blev mor for 8 uger siden til en dejlig pige på 3380 gram og 50 cm lang
Hverdagen er dog udfordrende på grund af flere ting.
Hun vil ikke sove andre steder end i min favn og kun hvis jeg har gået rundt og vugget hende først. Hun skriger i barnevognen og lift.
Hun sover meget let og lidt, ca 20- 45 min ad gangen og lidt mere om natten.
Hun vil ikke tage en sut og jeg har prøvet alle slags.
Til gengæld vil hun gerne lægges til brystet meget ofte. Hun har siden fødslen taget meget hurtigt på og følger derfor ikke sin kurve. Ca 400- 500 gram om ugen!
Jeg har prøvet med længere måltider og de tre retter og kun give hende mad hver 3. time med det eneste resultat at jeg har en sur baby.
Hun falder aldrig i søvn ved brystet men virker som om det ikke er nok og det ender ofte i gråd...
Jeg ved ikke hvad jeg skal sige til folk når de kommenterer på min tykke baby som helst bare vil ligge ved brystet.
Det skal siges at hun har været ved kiropraktor på grund af stivhed i nakken men har det godt nu.
Jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre med måltider og hvordan vi kommer videre herfra.
Venlig hilsen
Nanna