Brev:
Falder i søvn ved brystet - 1 mdr.
30. august 2016
Alder:
1 mdr.
Falder i søvn ved brystet - 1 mdr.
Kære Helen
Min lille dreng er nu 7 uger. Han trives godt og er en meget rolig og tilpas lille baby.
Det gik lige så godt med hans søvn om dagen og han sov hurtigt og fik nogle gode lure.
Problemet er så, at han simpelthen falder i søvn ved brystet og ligger og spiser lidt samme tid.
Jeg har prøvet at nusse ham under fødderne, på ryggen og hænderne. Men han vågner altså ikke op. Hvis jeg tager ham fra og lægger ham til igen, så sker der det samme. Det hele resulterer så i at han ikke kan sove, når det ellers var sove tid. Jeg har prøvet dit råd, med at amme ham 20-40 min. Og så pusle, pludre og lege med ham, hvor efter han så spiser igen og bliver puttet. Det gik ellers rigtig godt.
Hilsen